Imagine Dragons - Mad World (Lyrics + Terjemahan)

Gagasan Malaysia Baharu 13 Mei 2018

Thursday 17 May 2012

Pakai Tudung Confirm Masuk Syurga Ke?

Hari ini “line” clear. Benda-benda ni tak pernah aku buat sebelum ni. Berjartatan seaktu masa opis. Yiha!!! Ramai gila orang cuti dowh…so, akulah bos ini hari. Tapi, entri kali ini aku mahu kau orang semua berfikir tentang akhirat sikit. Maklumlah hari Jumaat dan hampir-hampir menjelang Ramadhan ni.

Aku baru sahaja terima satu email. Isunya panas, mengenai seorang Muslim bernama “tiny pinky” yang menanyakan satu solan yang cukup jahil bagi aku. Soalan yang bertalu-talu itu telah dijawab secara ilmiah oleh “Muslimah”.
Ini soalannya…
 “Semua yang menutup aurat komfom masuk syurga ke?”
Berikut adalah gambar print skrin yang aku tampalkan di sini, Hayati dan cuba renung-renungkan….

No comments:

Post a Comment

Featured post

Alamat Bengkel Kereta Melayu Islam / Bumiputera seluruh Malaysia

Alamat Bengkel Kereta Melayu seluruh Malaysia! Baca alamat sampai habis dan ada link download disediakan! Jika ada maklumat tambahan al...