Imagine Dragons - Mad World (Lyrics + Terjemahan)

Gagasan Malaysia Baharu 13 Mei 2018

Tuesday 29 April 2014

SILA BACA! CANTIKNYA RANCANGAN ALLAH S.W.T BUAT MALAYSIA!


Begitu cantik dan tersusun sekali perancangan Allah S.W.T buat bumi Tanah Melayu ini. Rupa-rupanya, pergolakan politik yang bermula sejak tahun 1997 dan kemuncaknya pada tahun 2008(PRU12)  sehingga (2012) PRU 13 adalah sebuah SUSUNAN ke arah Perpaduan ISLAM dan pembentukan kerjasama dalam memperkasakan PENGAMALAN HUKUM Syariah di Tanah Melayu ini. 



Secara jujurnya , inilah masa terbaik buat kepimpinan Islam di Tanah Melayu ini untuk berusaha ke arah perpaduan ummah , memperkukuh Syariah. Bukan satu individu sahaja yang merasakan 'bahang' ini, malah MHS percaya, seluruh umat Muhammad di Tanah Melayu ini 'terasa' dengan jelas cahaya perpaduan yang kembali menyinar dan ianya semakin terang sekarang. 


Lihat sahaja rentetan-rentetan perjalanan Malaysia dari 1997 sehingga 2014, Tahun-tahun itu , penuh dengan liku MHS tinggalkan untuk kita sama-sama berfikir.  Semuanya berlaku untuk persediaan ke arah sekarang dan masa hadapan.


Bagi Akidah Islam, tiada satu pun perkara yang berlaku itu, berlaku secara kebetulan. Ia berlaku tidak lain dan tidak bukan, disebabkan oleh KETENTUAN ALLAH. Lihatlah dengan mata hati, amalkan surah Al Kahfi. Allahuakbar! Allah akan menangkan sesiapa yang bertakwa kepadaNya.  



http://myhomesoil.blogspot.com/2014/04/sila-baca-cantiknya-rancangan-allah-swt.html

No comments:

Post a Comment

Featured post

Alamat Bengkel Kereta Melayu Islam / Bumiputera seluruh Malaysia

Alamat Bengkel Kereta Melayu seluruh Malaysia! Baca alamat sampai habis dan ada link download disediakan! Jika ada maklumat tambahan al...