Imagine Dragons - Mad World (Lyrics + Terjemahan)

Gagasan Malaysia Baharu 13 Mei 2018

Friday 30 May 2014

Suatu ketika dulu, sewaktu penamaan calon di sekolah...

Alhamdulillah, amin.  Peristiwa yang berlaku sewaktu penamaan calon-calon yang bertanding untuk kerusi Parlimen Teluk Intan P076 di sekolah sewaktu aku belajar dahulu.  Aku belajar di sekolah ini pada tahun 1995 hingga 1999.  Banyak kenangan pahit dan manis sewaktu aku belajar di sini dahulu.  Inilah sekolah menengah aku, iaitu Sekolah Menengah Kebangsaan Seri Perak Teluk Intan, Perak.  Sekolah ini telah pun mMendapat liputan meluas di seluruh Malaysia sewaktu penamaan calon.  Malam ini aku tetap menunggu keputusan calon manakah yang akan dipilih oleh sekelian rakyat Teluk Intan untuk menjadi wakil suara majoriti kami di Parlimen.  Semoga pengundian yang berlangsung hari ini pada (31 Mei 2014) yang telah pun bermula pada pukul 8 pagi tadi dan berakhir pada pukul 5 petang dapat berjalan dengan lancar dan baik.  Insya Allah, amin.

No comments:

Post a Comment

Featured post

Alamat Bengkel Kereta Melayu Islam / Bumiputera seluruh Malaysia

Alamat Bengkel Kereta Melayu seluruh Malaysia! Baca alamat sampai habis dan ada link download disediakan! Jika ada maklumat tambahan al...