Gagasan Malaysia Baharu 13 Mei 2018

Imagine Dragons - Mad World (Lyrics + Terjemahan)

Monday 5 June 2017

Menurut ADUN DAP Pasir Pinji, London Adalah Rumahnya Sebenar

howard lee Menurut ADUN DAP Pasir Pinji, London Adalah Rumahnya Sebenar
Menurut ADUN DAP Pasir Pinji di Perak Howard Lee, London adalah rumahnya sebenar. Beliau begitu gembira untuk pulang ke rumahnya.
Laman web Emigrate UK memaparkan artikel berita mengenai betapa gembiranya beliau.
“I was really excited and it was a big weight off my shoulders, but at the same time it just did not sink in that I was finally home. When I woke up the next morning I wondered if I was dreaming that I was really home.” 
Untuk pengetahuan RBA jika tertanya-tanya, London bukan di Perak. Ia di England. Untuk lebih spesifik, London adalah ibu kota (Ibu Negara) England.
Menurut ADUN DAP Pasir Pinji, London Adalah Rumahnya Sebenar
1. Beliau memohon beberapa kali untuk kerakyatan UK – SEBELUM dan SELEPAS Ogos 2008. Jika dia tidak menganggap London sebagai rumah, mengapa memohon kerakyatan beberapa kali?
2. Dua tahun selepas 2008, beliau bertanding dalam pilihan raya majlis tempatan pada September 2010. Jika dia tidak menganggap London sebagai rumah, mengapa bertanding untuk kononnya berkhidmat kepada masyarakatnya?
Jadi, di manakah anda rasa beliau anggap sebagai rumahnya?
Dan juga, beliau tidak perlu pulang ke London untuk bersama dengan isterinya. Isterinya boleh pulang ke Perak untuk berada di rumah bagi bersama dengan suaminya. Betul?
https://www.wakeupmalaya.com/2017/05/menurut-adun-dap-pasir-pinji-london-adalah-rumahnya-sebenar/

No comments:

Post a Comment

Featured post

Alamat Bengkel Kereta Melayu Islam / Bumiputera seluruh Malaysia

Alamat Bengkel Kereta Melayu seluruh Malaysia! Baca alamat sampai habis dan ada link download disediakan! Jika ada maklumat tambahan al...