Gagasan Malaysia Baharu 13 Mei 2018

Imagine Dragons - Mad World (Lyrics + Terjemahan)

Tuesday 10 October 2017

Padan Muka Najib, Trump Tidak Melawat Malaysia November Nanti

Padan Muka Najib, Trump Tidak Melawat Malaysia November Nanti
Dalam paparan kejahilan yang amat menakjubkan, pembaca Malaysiakini telah memakan umpan propaganda Malaysiakini dan sangat gembira bahawa Trump tidak melawat Malaysia pada November tetapi akan melawat Jepun, Korea Selatan, China, Vietnam dan Filipina sebaliknya.
Mereka mengatakan ini sebagai “padan muka” kepada Najib kerana tidak ada lawatan timbal balik.
Walau bagaimanapun, apa yang mereka tidak faham ialah Trump sedang melawat negara-negara tersebut sebagai sebahagian daripada krisis beliau yang berterusan dengan Korea Utara dan negara-negara yang dikunjungi beliau adalah yang paling dekat dengan Korea Utara dan mungkin menjadi yang paling terpengaruh dalam sebarang konflik.
Perdana Menteri Singapura juga melawat Trump di White House bulan hadapan tetapi Trump juga tidak melawat Singapura, sekutu rapat Amerika pada bulan November.
Malah, Trump tidak melawat Indonesia atau Thailand juga.
Zombie Pakatan tidak mempunyai pengetahuan geografi, tidak memahami isu geo-politik semasa atau hanya mati otak – yang membolehkan Malaysiakini memanipulasi dan menggunakannya.
Orang-orang ini mungkin tidak tahu bahawa Korea Utara baru saja memberitahu Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu (PBB) bahawa Amerika Syarikat telah mengisytiharkan perang terhadap mereka atau ujian agresif senjata nuklear dan roket baru-baru ini oleh Korea Utara.
https://www.wakeupmalaya.com/2017/09/padan-muka-najib-trump-tidak-melawat-malaysia-november-nanti/

No comments:

Post a Comment

Featured post

Alamat Bengkel Kereta Melayu Islam / Bumiputera seluruh Malaysia

Alamat Bengkel Kereta Melayu seluruh Malaysia! Baca alamat sampai habis dan ada link download disediakan! Jika ada maklumat tambahan al...