Gagasan Malaysia Baharu 13 Mei 2018

Imagine Dragons - Mad World (Lyrics + Terjemahan)

Wednesday 11 April 2018

Politik : Undi PKR = Undi DAP Yang Gelar Melayu Degil & Bodoh

hew kuan yau Undi PKR = Undi DAP Yang Gelar Melayu Degil & Bodoh
Sebab itulah aku tak suka mereka ini. Kaum Cina tidak rasis, tetapi Parti DAP adalah rasis terhadap Melayu. Saya sendiri mempunyai ramai sahabat Cina dan mereka semua baik.
Kerana itu, saya minta orang Melayu bukan untuk benci kaum Cina tetapi lawanlah DAP dan agenda mereka ini dan saya juga yakin majoriti kaum Cina di Malaysia menolak fahaman seperti ini dan tidak suka isu seperti ini dimainkan.
DAP berpura-pura baik depan anda tetapi mereka tikam anda balik bila sudah dapat (apa yang dimahukan) nanti. Selagi DAP di dalam Pakatan Harapan maka jangan sokong mereka, biarlah mereka dan kelompok mereka.
Mengikut kata mamat ni, Lim Kit Siang hanya menggunakan Tun M untuk mendapatkan undi Melayu dah menang nanti lain, bayangkan walaupun mereka dalam pakatan yang sama masih duk bantai lagi orang Melayu ini bodoh dan degil. Dari dulu sampai sekarang, tak berubah perangai. Sebarkan.

Video Superman DAP Hew Kuan Yau Kata...Dengar Dulu Yer



DAP Superman Hew Kuan Yau: Mahathir is evil person.



No comments:

Post a Comment

Featured post

Alamat Bengkel Kereta Melayu Islam / Bumiputera seluruh Malaysia

Alamat Bengkel Kereta Melayu seluruh Malaysia! Baca alamat sampai habis dan ada link download disediakan! Jika ada maklumat tambahan al...