Gagasan Malaysia Baharu 13 Mei 2018

Imagine Dragons - Mad World (Lyrics + Terjemahan)

Tuesday 22 May 2018

Luahan DSN : 9 tahun berkhidmat untuk rakyat...

Image may contain: 4 people, people smiling
"Saya telah berpuas hati jalankan tanggungjawab kepada rakyat selama 9 tahun. Saya risau nasib Melayu dan ekonomi negara kita selepas ini kerana kerajaan PH menjanjikan perkara perkara yang tidak mungkin dapat mereka tunaikan.
Saya tidak akan lari ke mana-mana. Ini tanah tumpah darah saya dan ibu serta keluarga saya masih di sini. Kubur ayahanda saya juga di sini.
Jika saya mati, pendendam dan pemfitnah juga akan mati suatu hari nanti. Semua akan bertemu di Akhirat"
- Dato Seri Najib Tun Abdul Razak

No comments:

Post a Comment

Featured post

Alamat Bengkel Kereta Melayu Islam / Bumiputera seluruh Malaysia

Alamat Bengkel Kereta Melayu seluruh Malaysia! Baca alamat sampai habis dan ada link download disediakan! Jika ada maklumat tambahan al...