Gagasan Malaysia Baharu 13 Mei 2018

Imagine Dragons - Mad World (Lyrics + Terjemahan)

Monday 4 June 2018

Luahan Rakyat : Ruginya Najib tak menang..


Ruginye Najib tk menang.. Kalau najib menang lagi sdah tentu byk kemudahan dan bantuan akan rakyat dapat spt brim krim rtc dan lain2 lgi.. bantuan awal persekolahan utk anak2 bantuan kpd petani2 pekebun2 peladang2 nelayan2 dan lain2 lgi... pendek kata smua golongan rakyat dapat merasa hasil perolehan negara...
Terlalu jauh bezanya kalau nk dibandingkan dgn pm daripada pakatan harapan hari ini.... Segala bentuk bantuan dan kemudaham telah diberhentikan .... Kesian rakyat yg menyokongnya dan mengharapkan segala janji2 dlm menifesto mereka ditunaikan tetapi apo yg beraku adalah sebaliknya... Hanya kena kencing ...haha


Image may contain: 1 person, text

Luahan DSN :-

"Saya tidak akan mengalah ! Saya percaya dengan apa yang saya buat.  Semangat Tun Abdul Razak.  Saya fikir dia (Mahathir) terlalu obses untuk mengawal segalanya dan mahu menjadi orang yang utama.  Dia mahu saya buat apa yang dikehendakinya tetapi saya tidak mahu.

Itulah puncanya.  Sejak itu dia mengisytiharkan 'perang' terhadap saya.  Saya mungkin kelihatan sederhana tetapi saya memiliki daya tahan yang kuat dan tidak pernah putus asa dengan mudah."

Dato' Sri Mohd Najib Tun Razak

No comments:

Post a Comment

Featured post

Alamat Bengkel Kereta Melayu Islam / Bumiputera seluruh Malaysia

Alamat Bengkel Kereta Melayu seluruh Malaysia! Baca alamat sampai habis dan ada link download disediakan! Jika ada maklumat tambahan al...