Gagasan Malaysia Baharu 13 Mei 2018

Imagine Dragons - Mad World (Lyrics + Terjemahan)

Tuesday 22 July 2014

#MH17: Kementerian Pertahanan Russia : pesawat Ukraine terbang 3 hingga 5 kilometer dari pesawat MH17 sebelum ia terhempas - 'Youtube source : The Illuminati tricks'




TAKLIMAT Kementerian Pertahanan Russia mendakwa pesawat Ukraine terbang 3 hingga 5 kilometer dari pesawat MH17 sebelum ia terhempas.

Moscow: Russia semalam menyatakan rekod penerbangannya menunjukkan sebuah pesawat pejuang Ukraine terbang hampir dengan pesawat MH17 sejurus sebelum ia terhempas dan Kiev pada masa itu mengaktifkan stesen radar untuk sistem peluru berpandu.

Moscow juga menafikan ia membekalkan pemisah Ukraine sistem peluru berpandu atau senjata lain, ketika ia berusaha menangkis dakwaan masyarakat antarabangsa bahawa ia bertanggungjawab menembak jatuh pesawat Malaysia dengan 298 penumpang dan anak kapal itu

Berbekalkan beberapa carta dan imej, dua pegawai tinggi tentera Russia membentangkan kes terhadap Ukraine pada satu taklimat khas di sini. 

Lef Jen Andrei Kartopolov berkata, pesawat Malaysia itu tersasar ke utara dari laluan asal manakala pesawat pejuang SU-25 Ukraine yang biasanya dilengkapi peluru berpandu udara ke udara, dirakam berada hampir dengan pesawat Boeing 777 itu.

Beliau mendakwa, pesawat Malaysia itu ‘tersasar dari laluannya ke utara. Jarak tersasar maksimum ialah 14 kilometer.

Jarak jet, MH17 tiga hingga lima kilometer

“Peningkatan ketinggian direkodkan bagi pesawat tentera Ukraine. Jaraknya dari Boeing Malaysia ialah tiga hingga lima kilometer. 



“Apakah matlamat sebuah pesawat tentera terbang di laluan pesawat awam hampir pada masa sama dan pada ketinggian sama? Kami ingin mendapatkan jawapan kepada persoalan ini,” katanya.

Kartopolov juga berkata, Kementerian Pertahanan Russia mengesan kegiatan luar biasa stesen radar yang digunakan untuk mengendalikan sistem peluru berpandu pada hari tragedi itu. 

“Dari 17 Julai (Khamis) tahap operasi stesen radar Ukraine meningkat kepada maksimum,katanya.

Kartopolov berkata, tujuh stesen radar beroperasi hampir dengan kawasan tragedi pada Selasa, lapan pada Rabu dan sembilan pada hari nahas iaitu Khamis.

Sambil merujuk data, beliau berkata, selepas nahas itu hanya empat stesen radar beroperasi pada Jumaat dan hanya dua pada Sabtu.

Kartopolov juga menegaskan Russia tidak membekalkan puak pemisah Ukraine dengan sistem peluru berpandu Buk atau senjata lain. AFP




“A Ukraine Air Force military jet was detected gaining height, it’s distance from the Malaysian Boeing was 3 to 5km,” said the head of the Main Operations Directorate of the HQ of Russia’s military forces, Lieutenant-General Andrey Kartopolov speaking at a media conference in Moscow on Monday.
“[We] would like to get an explanation as to why the military jet was flying along a civil aviation corridor at almost the same time and at the same level as a passenger plane,” he stated.
The SU-25 fighter jet can gain an altitude of 10km, according to its specification,” he added. “It’s equipped with air-to-air R-60 missiles that can hit a target at a distance up to 12km, up to 5km for sure.”
The presence of the Ukrainian military jet can be confirmed by video shots made by the Rostov monitoring center, Kartopolov stated.
At the moment of the MH17 crash an American satellite was flying over the area of eastern Ukraine, according to Russia’s Defense Ministry. It urged the US to publish the space photos and data captured by it.

PUAK YAHUDI MENGUASAI UKRAINE
Kita jangan lupa bahawa terdapat pemimpin-pemimpin utama Ukraine adalah di kalangan Yahudi.

PM Ukraine sekarang dikatakan berketurunan YAHUDI.



Manakala Gabenor wilayah Dnipropertrovsk Òblast bernama Ihor Kolomoyskyi adalah Presiden Majlis Komuniti Yahudi Eropah.

Beliau merupakan multibillionaire yang berkedudukan kedua terkaya dI Ukraine. 
Beliau terkenal sebagai orang kuat Amerika yang mempengaruhi politik Ukraine. 
Berdasarkan majalah Fobes, nilai kekayaan beliau adalah 3 billion USD.
Beliau dikatakan berperanan dalam konflik dengan Rusia. 


Cuba perhatikan belakang wang kertas 500 Hryvnia (matawang Ukraine) ini, apakah lambang itu?

Bandingkan dengan wang kertas 1 dollar US

Apa itu illuminati?

Illuminati ialah sebuah organisasi yg dianggotai oleh beberapa golongan yg bijak-pandai tapi jahat atau licik, dari pelbagai negara. 
Organisasi ini memperkenalkan NEW WORLD ORDER (NWO) dimana cita-cita mereka adalah untuk menjadi sebuah kerajaan dunia yg memerintah dan mengawal segala kejadian di muka bumi ini termasuklah ekonomi, politik dan sebagainya(infact, memang diorang telah berjaya mencapai cita-cita tersebut). 
Organisasi ini dikepalai oleh orang-orang ekstrimis yahudi yg kononnya bijak-pandai yg dari dulu nak balas dendam terhadap orang-orang islam.

No comments:

Post a Comment

Featured post

Alamat Bengkel Kereta Melayu Islam / Bumiputera seluruh Malaysia

Alamat Bengkel Kereta Melayu seluruh Malaysia! Baca alamat sampai habis dan ada link download disediakan! Jika ada maklumat tambahan al...