Gagasan Malaysia Baharu 13 Mei 2018

Imagine Dragons - Mad World (Lyrics + Terjemahan)

Monday 21 July 2014

Wujud penglibatan Yahudi di Ukraine, Tuduh Rusia hanya tipudaya CNN




Bila kita nak tuduh seseorang maka kita perlu ada bukti sahih untuk tuduh seseorang. Begitu juga untuk kata sesiapa bertanggungjawab, kita mesti ada bukti yang sahih untuk kata kita bertanggungjawab.

Masih tidak dapat dikatakan siapa yang bertanggungjawab dan Malaysia negara uang neutral usah terjebak dalam konflik negara lain.

Oleh itu usah termakan tipudaya CNN untuk tuduh Rusia kerana ada petanda yang mungkin menunjukkan tak semesti Rusia yang lakukan.

Laman web David Duke SINI melaporkan President terpilih Ukraine mempunyai akar umbi Yahudi. 




ABITW SINI mendedahkan seorang billionaire Yahudi yang mempunyai bala tentera sendiri dan berkemugkinan mempunyai keupayaan missile.





MIM pula mendedahkan SINI satu usahasama kewangan dan ekonomi yang lebih adil dan win-win dari usaha seperti TPPA oleh Barat yang boleh dilihat sebagai motif untuk mengkubar kacirkan negara ahli.




Jika Ukraine menuduh punya transkrip perbualan yang menandakan Rusia terlibat tapi buktinya masih tidak meyakinkan lagi, Rusia pula ada petanda pihak Kiev terlibat dan bukti belum meyakinkan juga.

Baca di Anak Seberang SINI

Pendik kata, syukurlah usaha Dato Najib berjaya menyelesaikan urusan sebaik mungkin dan secepat hendaknya dengan sebanyak kerjasama dari kedua-dua pihak.

Usah terjebak dengan konflik negara lain!!!!

http://theunspinners.blogspot.com/2014/07/wujud-penglibatan-yahudi-di-ukraine.html

No comments:

Post a Comment

Featured post

Alamat Bengkel Kereta Melayu Islam / Bumiputera seluruh Malaysia

Alamat Bengkel Kereta Melayu seluruh Malaysia! Baca alamat sampai habis dan ada link download disediakan! Jika ada maklumat tambahan al...