Gagasan Malaysia Baharu 13 Mei 2018

Imagine Dragons - Mad World (Lyrics + Terjemahan)

Wednesday 31 July 2024

PERJALANAN HIJRAH DIRI

SEMINAR DR ROCKET POSTGRADUATE TRANSFORMATION PROGRAM (PTP) 2023
 

21 Julai 2023 : Emel Ini Saya Tuju Khas Untuk Norman Hafizi Bin Alfan

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Allah kurniakan kebaikan kebahagiaan ketenangan keberkatan buat semua.
Salam Jumaat dan Salam Muharram.
Saya memohon kemaafan kepada semua atas semua salah silap saya sepanjang Norman mengenali saya.
Sebagai manusia biasa yang terlalu banyak kekurangan, kelemahan, pastinya saya ada menyinggung perasaan semua, menggunakan perkataan & perbuatan-perbuatan yang tidak sesuai.
Begitu juga dengan input-input dalam Dr Roket yang mengguris hati dan perasaan. Maafkan saya. Saya tidak mahu berhadapan masaalah pada Hari Mahsyar kelak. Maafkan saya.
Saya juga memohon maaf jika terambil hak Norman tanpa sedar.
Maafkan saya atas segala kekurangan & kelemahan.
Sebarang teguran Norman kepada saya amat saya hargai.
Boleh balas emel saya ini. InsyaAllah saya sentiasa akan baiki diri saya untuk KEBAIKAN semua dalam proses Dr Roket.
-Khairul-
Muharram 1445H

P/S : Jawapan balas emel ini dalam kandungan pada setiap caption gambar di sini :-

Posting Lain Yang Berkaitan Di Sini :-

No comments:

Post a Comment

Featured post

Alamat Bengkel Kereta Melayu Islam / Bumiputera seluruh Malaysia

Alamat Bengkel Kereta Melayu seluruh Malaysia! Baca alamat sampai habis dan ada link download disediakan! Jika ada maklumat tambahan al...